fredag 14 december 2007

Hon är mig på spåret....

Min syster ringde idag. Vi har ju många gemensamma vänner på facebook, där i bland alla, Johanna. Jag skrev ju på hennes sida att hon skulle skriva adressen till sin blogg här i min. Det hade ju förståss Elin sett, och börjat leta efter den... Tror inte hon hittade den (eller?) Nej jag har ju alla mina julklappar här, familjen ska få adressen till jul...
Men här kommer lite mer saker jag gjort... Lite gamla saker...

Tofflor till min Moster. Hon bor i en stuga i skogen så det är kallt på golven....

Sedan är det ju inte bara vi som fryser, vem vet hur dörrarna känner sig så här års?



Så här ser våra dörrar ut hemma =)

Det är inge synd om dem iallafal =)

HUR MÅR ERA DÖRRAR???

1 kommentar:

Anonym sa...

Så du hittade min blogg! =) Du har gjort så himla mycket fina saker, du måste lära mig att virka. =)

Längtar också till den 12 och den 19 januari. Kom på att jag måste ju kolla med lokal, har totalt glömt bort det.

Ha det bäst!