tisdag 4 december 2007

På gång

Första bloggen. Har blivit så inspirerad av alla fina bloggar som finns. Har ju för ca ett år sedan lärt mig virka och sticka... Förra året fick alla mjuka paket av mig. Nu har jag avancerat i mitt virkeri, det är riktigt kul ju. Rent av beroendeframkallande, ganska dumt nu när sista terminen på högskolan skall göras, C-uppsats och allt. Men men...


Okej, har ju sett så många fina sidor, där folk visar vad de håller på med just nu... Tänkte göra det samma. Sedan har jag många idéer hur jag vill att sidan ser ut, får väl se hur det slutar. Jag är inte känd för att vara ett datasnille....


Här är iallafall ett projekt med mohairgarn. Mönstret kommer här ifrån. Gör även en grön i samma mönster. Men garnet tog slut till den gröna sjalen, måste åka till Nisses och köpa mer imorn =)



Sedan gör jag en röd mohairsjal också, mönstret kommer här ifrån, garnet tog slut igår, men köpte nytt idag.







Lite av mina projekt just nu, men tänkte lägga upp dem i sidan av bloggen, om jag vet hur man gör.... Nu ska jag se efter om jag kan snygga till sidan lite... Skulle vilja lägga in gamla saker jag gjort, men vet inte riktigt var ännu.
God kväll!!!

Inga kommentarer: