onsdag 2 januari 2008

Nytt år, nya tag!!!

Ja då var det nytt år. Skolan är snart slut, och det sista skolarbetet tar upp all min lediga tid, så det blir inte mycket gjort i virkväg =(

Men jag lägger upp lite gamla verk istället... Kul att du börjat nu Nanna =) Du kan väl lägga upp det du gör på din blogg så man får se. Ge inte upp, det går lite trögt ibörjan, men det släpper, skam den som ger sig, jag har svurit mycket över maskor under årets gång =)


Här är en restgarnshalsduk... Jätte mjuk och skön...

En stickad handledsvärmare, med en virkad blomma =)

Nej nu ska det pluggas......

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm, det är jättekul, när jag inte virkar så längtar jag tills jag kan virka igen. =) Håller på med en babyfilt nu som jag ska ge bort i doppresent till mitt kusinbarn. =) Klart att jag lägger upp bilder på min blogg på det jag gör. Jobbigt med simkortet. Du får tala om när det funkar igen. Hur går det med meritportföljen? Det går frammåt för mig, sakta men säkert. Hehe! Kram